Firefly Pointer

 De nya Lipizzanerhästarna!

Hej på er! Idag var det uppdatering och de Lipizzanerhästen kom, och lite nya kläder! 
Så här kommer en liten representation (svårt ord, hahah!) av allt:
Kläderna:
Mörkblå Terrängjacka       Lila Merinoullströja             Gul Hösthoodie
Mörkblå Sporthandskar 
 Gula Hösthandskar
Bruna Stuprörsjeans
Bruna Terrängstövlar
Lila Terränghjälm
 
Så det var kläderna och jag gillade den ''Mörkblå Terrängjackan'' och de ''Bruna Terrängstövlarna''. Så de två kommer nog hamna i gaderoben snart! Men nu går vi över till hästarna!
4/5
Denna häst var den jag tyckte var finast! Dock så är jag inte riktigt helt fast vid de. Jag tycker själv de har lite korta ben. De har säkert inte de, men på något vis ser det ut så. Den snabbaste galoppen ser lite mysko ut. De typ drar in huvudet supersnabbt, i snabbaste galoppen. Jag har då inte köpt en, men om ni vill se hur alla ser ut från olika vinklar samr hur de rör sig kan ni bara kolla in You Tube! Det är massvis videos på de där!
3,5/5
Denna häst är ganska söt! Jag tycker alla dessa hästar nog skulle passa bättre i knoppar!
Men denna häst var söt! :) Inte så mycket mer om säga om det.
2,5/5
Denna häst var inte så fin. Såklart gillar jag modellen, min inte jättemycket. Nu blev det lite dubbelmoral, hahah. Men denna känns för ''vit''. Jag har aldrig gillat vita hästar, jag tror helt ärligt att jag inte äger någon helt vit faktist.. Hmm.. Nä men iaf, denna var väll hlet ok! Inget mer att säga om den :)
 
Det var då alla saker som kom nu och lite Marknadsuppdrag. Jag tror ni vet hur de går, till, huhuh. Men idag blir det tantevent med klubben och jag är supertaggad! Och imorgon kommer ett lite tantigt inlägg ;)
 
Kram på er!




Delfina Misthurricane
24 September, 2016 - 19:20

Åhhh, jag skulle nääästan vilja köpa alla nya hästarna som kommer numera. Håller med om att vitt inte är det snyggaste i Star Stable, allt annat runt omkring är mest grönt, så vitt blir alldeles för blekt.
Hur som helst, jag är glad att jag tittade in på din blogg, du gör jättetrevliga och läsbara inlägg :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Alva Pandawood


Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar