Firefly Pointer

 Har inte blivit så mycket spelande idag

Hej alla! Idag har jag ridit min medryttarhäst och byggt hage. Min medryttarhäst går på lösdrift (han går i hage året om) och då betar dom av alllt så då måste man bygga upp andra hagar och så! Idag så hoppade jag på honom och det gick super bra.
Så det har inte blivit så mkt spelade. Men imorgon blir det nästan inget alls för då är jag i stallet hela dagen typ. Och igår flög jag av tre gånger ;). Nejmen ska hoppa en liten B - ponny imorgon, och jag skulle hoppa en 70 cm bana men min ridlärare tyckte att jag skulle hoppa 60 cm ist, hahah. För han klarade typ bara ett 70 cm hinder två gånger. Aja, slog mig iaf inte. Men nu ska jag levla lite!
Här får ni också en bild som jag redigerade här om dagen. Det var ett tag sedan och jag blev hyfsat nöjd :)
 
 
Kram!




Juliette Shadowstar
17 September, 2016 - 14:18 / BLOGG: http://julistars.weebly.com

Vilken fin redigering, du är jätteduktig :)

Svar: Tack då mycket! :D
Alva Pandawood


Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar