Firefly Pointer

 Hästar jag ångrar att jag köpt

Hej allesammasns! Som titeln lyder ska jag göra ett inlägg där hästarna jag ångrar att jag köpt. Jag kommer också motivera varför jag inte gillar de längre/ångrar att jag köpt de. Så vi kör! varför jag inte gillar de längre/ångrar att jag köpt de. Så vi kör!
 
Namn: SilverSpirit
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Jag vet inte helt enkelt varför jag inte jag gillar den. Jag har en likadan nästan fast i ''starthäst modellen.'' Jag tycker den är lite svår att ha fina outfits på. Den känns för enkel på något vis. Jag kan inte sätta fingret på det bara.
Namn: LightMagic
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Jag köpte den här hästen lite spontant. Samt hästen över. Många av dessa hästar är bara impulsköp. Just nu finns det ju en Morgan häst som är lite mer ''matt''. Den kom typ precis efter jag köpte denna och då ångrade jag mig, hahah! Kanske byter ut denna häst, till typ den. Typ LightMagic 2.0. Hahah, nejmen jag vet inte. Denna är nog den jag mest inte gillar. 
Namn: Goldmystery
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Denna häst var bara impulsköp. Jag köpte denna häst direkt när den kom. Jag visste inte änns att jag hade denna häst, hahah. Den är för grå vid mulen. Jag ångrar att jag köpte den för den känns för blek. Mulen förstör typ allt, tycker jag då. 
Namn: Bigflower
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Denna häst är min första Tinker. Jag var nöjd då. Men inte nu. Den känns för rörig. Om man kollar på de ''begia'' partierna känns den prickig på något sätt. Och typ ett mörkbrunt sträck på magen. Den känns bara onaturlig på något vis. Det finns säkert hästar som ser ut så här men denna känns inte så naturlig. 
Namn: Dragonpearl
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Denna häst var den andra Tinkern jag köpte. Denna häst köpte jag för den påminde om en häst på riktigt. När jag red i Danmark för några år sedan så red jag en Tinker. Som såg ut som denna typ. Och den hette Pearl. Så jag köpte den på StarStable. Jag tycker nu i efterhand bara att denna häst inte är fin. Men jaa...
Namn: Startornado
Varför jag ångrar att jag köpt den: 
Denna häst var också bara impulsköp. Jag köpte den innan jag tänkte efter. Det är en Frisisk sporthäst. Det var då de första Frisisk sporthästarna i spelet. Denna häst känns bara för tråkig. För gammal. Jag vet inte riktigt hur jag ska motivera, hahah. 
 
Det var då alla hästar som jag ''Ångrar att jag köpt.'' Såklart finns de mer som jag inte riktigt älskar. Liksom lite på gränsen men dessa är iaf de jag mest ångrar att jag köpt. Och jag vill säga att detta är MINA åsikter. Detta är VAD jag tycker. Så ingen tror att jag pratar för alla och bara: nej denna är häst är ful så du ska inte köpa den. Liksom inte så, hahah.
Men och detta har tagit en del SC, hahah! Måste hämta hem dom och skicka tillbaka de till häst ön för jag hatar dom, hahah, nejmen A.
 
Kram på er! :)





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar