Firefly Pointer

 Ny design!

Hallå i stugan! Hur mår ni där då? ;) 
Som ni ser du har jag skaffat en grön design, eftersom grön = vår... Hehe, enligt mig iaf :) 
Jag vill ge cred till Esmeralde Silverforce som den as snygga bakgrunden! 
Men jag ska fixa massa redigeringar när jag har tillgång till en rittplatta penna som funkar. Just nu får jag väll ha vinter ett tag till. Iaf några dagar :) Så snart som möjligt kommer en ny fräsch header!
Men kolla Josh's häst! Otrolig snygg! Skulle inte ha något emot att jag fick den ;)
 
(Edit: Fick bli en liten tillfälig vår/sommar header nu. Jag bara slängde ihop den lite snabbt)
 
 
 
 




Fanni
19 Mars, 2016 - 15:29

Fiiiiiiiin

Svar: ;)
Alva Pandawood


Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar