Firefly Pointer

 Är alla sjuka?

Hej på er! Förlåt att detta inlägg kommer lite sent men hoppas det inte gör något! 
Just nu känns det som att alla är sjuka/förskylda, hahah. Många i min klass är det och vet att många utöver min klass är det, jag är förskyld själv. Har ont i huvudet och har ont i halsen. Men tror jag kravlar mig till skolan imorgon. 
Men hur mår ni idag? :)
Jag har också spelat lite idag och min lilla Shire har gått upp i level 14! 
 
Känner att jag måste börja levla upp mina små hästar nu, hahah! Tror jag har ca 35 st och typ 23 är i level 15. 
Och juste! Imorgon kommer ett inlägg vilka hästar jag ångrar att jag har köpt. Där står vad hästarna heter och varför jag inte gillar de/ångrar att jag köpte de. 
Och en sak jag inte fattar är att jag inte är i level 19 än. Har gjort alla uppdrag. Men nope! Vet att några uppdrag bara finns i ca en vecka, men ändå. Några är nästan i level 20. Men det var inte det vi skulle babbla om idag!
Jag tänkte bara uppdatera här, att jag faktist lever, hahah!
 
Kram på er! 
 





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar