Firefly Pointer

 Hemstallen!

Hej på er! 
Jag vill bara säga en sak, hemstallen är så extremt snygga! Ärligt! Superbra gjort Starstable gänget! 
En sak som är lite negativt är ju namnskyltarna. De gick inte för mig. Om jag satt på tex. Benny, då flyttades Bennys box till en annan och det blev kaos.. Så jag vet inte om det är ett bugg eller om det egentligen ska vara så.. Hmm..
Men såklart stod ju några hästar inne i väggen. Inte sant Snowgirl?
En sak som var bra (tyckte jag) att hästarna blev glada! Hahah, nemen ja. I förrgår var alla jätteledsna men igår blev alla superglada, tackar och bockar för det! Hahah.
Men snart ska jag krypa ner under en filt och se på Svartsjön och oj vad jag älskar det programmet! Huhuh. 
Jag hoppas att ni får en bra kväll! 
(Bjuder på en liten WIP(:) 
Kram! 
 





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar