Firefly Pointer

 Juluppdragen är för mysiga!

Hej på er! Just nu kommer detta inlägg lite sent kanske men jag hoppas att någon ser det iaf, hahah.
Men har ni gjort Juluppdragen? Jag har gjort de (som har kommit iaf) och jag älskar de! De är supermysiga! Det skulle inte skada om det kom lite snö. Hoppas verkligen snön kommer på Onsdag! 
Och imorgon tänkte jag göra ett litet roligt inlägg. Ledtråd: Jag har spelat sen 2013 och har massa bilder! Huhuh.
Denna bild tycker jag verkligen att Nova var supersöt! Hahah.
 
Kram!




Bella Eastfield
03 December, 2016 - 22:46 / BLOGG: http://jorviklife.blogg.se

Åh ja! Längtar verkligen tills det kommer snö i spelet! :D

Svar: Ja! Det kommer bli såå mysigt! :D
Alva Pandawood

Delfina
26 December, 2016 - 22:46 / BLOGG: http://misthurricane.blogg.se

Åhhh, så fin bild!! Jag dör lite här. Jag funderar väldigt mycket på vilken av alla fina islandshästar jag ska köpa och nu är jag nästan övertygad om att det är fuxen jag ska ha.


Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar