Firefly Pointer

 Sälja eller strunta i?

Hej på er! Just nu levlar jag som en galning, hahah. Nejmen just nu har jag ca 36 st stycken hästar och typ 20 st i level 15. Och just nu levlar jag de hästar som är lite mer ''fina'' (min åsikt). Och sedan finns ju de andra som bara står. Och frågan är; ska man sälja de eller ska man låta de bara stå? För liskom man slänger ju nästan bort 1000 sc. 
Vad är era åsikter om detta? Skulle vara kul att få se en liten kommentar kanske! Och tack till ni som orkar kolla in bloggen, tack! 
Bara jag som aldrig sätt den här stenen? 
 
Kram!
 




@srskapphastar
08 December, 2016 - 17:27

Jag brukar spara mina, kanske får nytta av dom i framtiden!❤️

Svar: Aa :)
Alva Pandawood


Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar