Firefly Pointer

 Mysigt, Sjuk igen..

Hej på er! Ett inlägg kom inte igår men jag har faktist orsaker. Jag har gått och blivit riktigt sjuk. Igår hade jag nästan 39 graders feber. Men tack och lov så har jag bra 38.2 idag. Men jag är extremt feberkänslig, så det är ju jättebra Alva, tumme upp för det. Nä, inte riktigt så liksom. Sedan pricket över i:et så har jag vattkoppor. Usch, nej. Man brukar ju få det när man är typ 3 år till 9 år, vad jag vet iaf. Men jag hade det inte då, så nu har jag det, bra :-)
Sedan ska vi lämna in en sak i Tekniken imorgon (i skolan då).
Och det projektet är halva mitt betyg.. Suck, orkar inte. Och sedan imorgon också så har vi musikprov och på Torsdag matteprov. Bra tajmat... Och efter det så ska jag tävla i helgen, men det blir nog inget av det..
 
Men nu sitter jag bara och klagar och säger hur dåligt jag har det, hahah. Men jag hoppas att jag snabbt blir bättre. Och dessa dagar ska jag bara sitta och spela Starstable. Hahah, jag orkar inte göra något annat. Skills by me. 
Men har du inte haft vattkoppor? Jamen flytta in hos mig en vecka så kan vi spela Starstable 24/7 tsm. Hahah, nemen ja. 
 
Jag hoppas ni mår bättre en jag iaf! Hare bra!
 
Kram på er! 





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar