Firefly Pointer

 Nya Uppdateringen

Hej alla! Idag var det ju uppdatering så jag tänkte skriva lite om vad jag tyckte om de nya hästarna! 
Let's Go!
Engelskt Fullblod nummer 1.
 
 5/5
Jag blev helt dötts kär när jag såg den! Den är helt underbar! Kommer hamna i mitt stall så småning om! Den har en otroligt fin färg och strimbläsen gör liskom pricket över i:et!
 
Engelskt fullblod nummer 2. 
 3/5
Nja, inte min smak. Jag gillar den men den känns för ''vit''. Jag är inte så förtjust i vita hästar... Men den rosa mulen var ju bara för gullig! Tycker ansiktet på hästen var väldigt snyggt gjort. Men sen känns den för ''vit'' Vet liskom inte riktigt hur jag ska motivera... 
Aja, den var iaf söt vid huvudet :)
 
Islandshäst
4/5
Denna var väldigt häftig också! Jag ser inga nackdelar med den men jag blev liskom inte lika paff när jag såg den... Men skulle nog ocskå finnas en liten chans att den hamna i mitt stall. Eftersom jag bara har en islandshäst
än så länge... ;)
 
Kram på er! 
 
(Just nu är jag i Spaninen när detta kommer upp... Så kommer inga inlägg. Har tyvärr inge internet där. Men ska nog fixa iaf 3 stycken under veckan, minst. Puss på er <3) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar