Firefly Pointer

 Tråkigt att levla?

Hej på er! Min shire är nu level 15 och har börjat levla hästen bilden här under. Dock är den bara level 2 men aja, hahah.
Det blir lite svårt att uppdatera nu, har en del i skolan samt rider ungefär 3 ggr i veckan och tävlingar på helgerna ibland. I helgen ska jag tävla och nästa. Samt rider jag på Fredagar, Lördagar och Tisdagar. Så det blir en del. Samt har prov imorgon och vecka 39 - 41 har vi ganska många prov. Nu låter det som jag har super mycket saker i skolan och massa läxor, hahah! 
Men fick en liten idé till en musikvideo, får se om den blir av. Hmm.. Vi få se ;) Hahah, men det var allt idag tror jag. Men nu ska jag kasnke levla lite och kanske börja lite på musikvideon. 
 
Kram på er!
 





Kommentera här

Ditt namn
Stalker?

E-postadress (Bara jag kan se den)

Har du en blogg? Skriv den

Kommentar